Thursday, October 7, 2010

Podzimní nákupy v Mangu

Dnešní večer byl pro mě ve znamení módy a nákupů,i když já osobně se pouze přišla podívat na aktuální kolekci Manga,jelikož moje konto zeje prázdnotou:))
Už když jsme se blížili (já a můj přítel) ulicí Na Příkopě směrem ke vchodu,kolem postávaly hloučky slečen čekajících na otevření.Před vchodem byl natažen červený koberec,takže to vytvářelo celkem slavnostní dojem a u vchodu stály asistentky vybírající pozvánky.Pro každého zde by
l připraven welcome drink a čokoládky:))Celé nakupování se neslo ve velmi příjemném duchu za hudby a pobíhajících asistentek.Na můj vkus tu bylo trochu přelidněno,ale co byste čekali,na celou kolekci byla sleva 30%:))

1 comment:

  1. Fashion večer, červený koberec, jistě pěkné asistentky a čokoládky. Večer podle mého gusta! ;-)

    ReplyDelete